eista’11
8 de novembre 2010
The 9th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications: EISTA 2011, in the context of the 5th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics: IMSCI 2011. July 19th – July 22nd, 2011 – Orlando, Florida, USA.
Main Purpose
Relationships between Education/Training and Information/Communication Technologies (ICT) are increasing acceleratingly, sometimes in unexpected ways, with original ideas and innovative tools, methodologies and synergies. Accordingly the main purpose of EISTA 2011 is to bring together researchers and practitioners from both areas, in order to support the bridging process between education/training and ICT communities.
Comentaris
7 de juny 2013 a las 01:02
loans no credit check... If you are paid on a the level in arrears the Rift, go heads-up with the concluding dev building block and visit with Valve to schmooze approximately the unanimous lot....
28 de maig 2013 a las 20:37
sameday payday loans... Each time a vehicle comes, the dealership pays back the total amount borrowed along with retains almost any dollar amount (subtract expenses along with taxes) arranged with the customer above the amount obtained from the financer...
click through the following web site 11 de maig 2013 a las 05:14
click through the following web site... ...
las vegas best hotels 9 de maig 2013 a las 07:31
las vegas best hotels... ...
visit the following web site 29 de març 2013 a las 18:24
visit the following web site... ...
mouse click the following website page 23 de març 2013 a las 17:22
mouse click the following website page... ...
HTTP://Www.Erovilla.com/ 5 de març 2013 a las 12:48
HTTP://Www.Erovilla.com/... ...
aurawavereview.Com 19 de febrer 2013 a las 07:30
aurawavereview.Com... ...
asun.mayoral 1 de febrer 2012 a las 23:14
Si quieres optar por la MODALIDAD 2, cabe rellenar la solicitud especificando: 1. Objetivos didácticos y/o académicos del proyecto: detallar los fines formativos del solicitante, e informativos y formativos de él/ella hacia otros compañeros. 2. Detalle y justificación de las acciones concretas implicadas en el proyecto. Propuesta de acciones destinadas a la formación y orientación sobre GoUmh a otros profesores colegas, una vez adquirida la formación propia. 3. Proyección: asignaturas y títulos vinculados. Cobertura estimada en asignaturas y títulos, sobre los que el solicitante pretende repercutir al formar y orientar a otros profesores sobre el uso de GoUmh. 4. Profesores implicados.Cobertura estimada en términos de profesores que serán formados y orientados por el solicitante sobre el uso de GoUmh. 5. Resultados esperados en la mejora de la docencia y método de evaluación. Si no se tiene conocimiento de qué resultados esperar, sí será valorada la especificación del método de seguimiento, formación y orientación a los profesores sobre el uso de GoUmh y un método de medición/evaluación de resultados en estas tareas. 6. Temporalización: especificar en qué edición formativa te inscribirás (abril o mayo) y qué planificación propones para las acciones que propones en el aptdo.2.